Friday 29 April 2011

Viva la Diva nr 121 Fallen Angel



Ett fint mörklila lack med tydliga, men små, blåa glitterpartiklar i. Fin glans även utan överlack. Helt okej formula. Bra hållbarhet.

Glittret syns mest i solen (och i flaskan), därav den suddiga bilden i mitten :) men det ger ett fint djup i de flesta andra ljus med.

Passade inte min hudton så där väldigt bra och hjärtat gjorde inga jubelvolter när jag bar det så efter en applicering så gav jag bort det till Little Miss Impatiens som blev eld och lågor över det när hon provade det.
Smaken är ju som sagt som baken ;) Men det är ett fint lack för det priset (ca 50 kr).

Betyg: 5/10

Little Miss Impatiens kommentar: "Du.... vad skulle hända om jag sa att jag "tappat bort" ditt lack och inte kunde lämna tillbaka det...?"

Mr Tickles kommentar: "Det är lila. Okej?! Kan du sluta plåga mig med dina nagellack nu? Snälla?"

English: A nice dark purple polish with tiny, but luminous, blue glitter. Nice shine. Good formula. The glitter gives a nice depth to the polish. It didn't suite my skin tone so I gave it to Little Miss Impatiens after just one application. She LOVED it! A nice polish though for the reasonable price of 50 SEK.

3 comments:

  1. Nej, varför fick den så dåligt betyg!? Den e ju en klockren 10a if you ask me ;)

    Bilderna gör den inte rättvis den e ju sååå mkt mera coolare i verkligheten.

    ReplyDelete
  2. Den var verkligen svårfotad, men en 10:a...?!?!
    Näe.... okej kanske en 5:a då ;)

    Fast "den passar inte min fina ansikte" :D hahaha!

    ReplyDelete
  3. Jag har sett att du genom tiderna provat detta märke ofta och ofta gett den dåligt betyg. Nu undrar jag om alla deras nagellack är tunna och rinniga?

    ReplyDelete

Feel free to leave a comment but please be respectful :) Questions will be answered here as soon as possible. Spam will automatically not be published and/or deleted. Thank you for reading!